Vennskapstevne VGA St.Maur

9.mai arrangerte vi et vennskapstevne med klubben VGA St.Maur Haltérophilie. Det var lagkonkurranse med 8 utøvere på hvert lag, et kvinnelag og et herrelag fra hvert land.

Nedenfor finner dere lagresultatene til alle fire lagene.

I kvinnekonkurransen vant Bergenslaget med 1686,67 sinclairpoeng foran Paris med 1545,43 sinclairpoeng. Våre to ungdomsløftere gjorde spesielt godt resultat, både Ingrid og Sandra forbedret sine resultater fra NM junior kort tid siden da de tok kravet til EM ungdom (U15 og U17).


Paris tok seieren i herrekonkurransen med 2601,99 sinclairpoeng foran vårt lag med 2379,39 sinclairpoeng. Herrenes yngste utøver, Nikolai tok EM junior kravet i 95kg vektklassen med 278kg sammenlagt.


En vellykket konkurranse som ikke hadde blitt gjennomført uten alle som stilte opp på dugnad. Tusen takk til alle som bidrar så vi får gjennomført flotte arrangementer.